Çiçeklere Yazılan Notlar 2020 - Çiçeklere Yazılar

Çiçeklere yazılan notlar 2020 yazımızda sevgililerin birbirlerine özel günlerde gönderebilecekleri özel hediyelerle mutlu etmeleri ve bu hediyelerin üzerine yazılan özel notları aramak için çok uzaklara gitmenize gerek yok. Çiçeklere yazılar adlı yazımızda tüm ayrıntıları ile sözler bulabilirsiniz.


çiçeklere yazılan notlar

Çiçeklere Yazılan Notlar

Ellerimiz ayrılmasın bir ömür sevgilim,

Doğum günün kutlu olsun bir tanem,

Seni bu dünyadaki her şeyden daha çok sevdiğimi

Sakın ama sakın unutma…

Çiçek konan sevgilim; seni çok ama çok seviyorum.



·        İyi ki doğdun sevgilim,
İyi ki hayatıma girdin,
İyi ki benim sevdiğimsin;
Birlikte yaşlanmamız dileğimle.
Seni her şeyden daha çok seven,
Bir tanecik ruh eşin…


·        Gözlerimi her kapattığımda,
Silueti karşımda beliren,
Delicesine sevdiğim kadın,
Seni çok ama çok seviyorum.
Doğum günün kutlu olsun bir tanem…
İyi ki varsın…


·        Sen; dünyanın en güzel annesisin,
Minik bebeğimizin ve benim meleğimizsin,
Seni bu hayattaki her şeyden daha çok seviyoruz;
Çiçeklerden daha da güzel olan biricik karım…


·        Anneler günün kutlu olsun sevgilim,
Sen bu dünyadaki en harika kadınsın,
Sen ve minik yavrum;
Bu dünyadaki en sevdiğim iki varlıksınız.
Allah’ıma dua ediyorum her gün,
Seni ve beni ayırmasın diye;
Seni çok seviyorum bir tanem…


·        Kadınım, meleğim, çiçeğim;
Bana dünyanın en güzel hediyesini verdiğin,
Minik bebeğimizi kollarımıza aldığımız bu gün,
Dünyanın en şanslı adamı hissediyorum kendimi.
Seni ve minik bebeğimizi bir ömür seveceğim sevgilim.
Seni çok seviyorum…


·        Bugün bizim tanışma yıldönümümüz, sevgilim;
Çiçeklerden daha güzel olan meleğim,
Gül kokulu sevdiğim;
Nice yıllar yaşayalım birlikte,
Ellerimiz ve kalplerimiz ayrılmasın hiç.
Seni çok seviyorum biricik ruh eşim,
Hep yanımda kal, beni bırakma sevgilim.


·        Uzun zamandır hayalini kurduğun gün geldi çattı,
Yeni işin hayırlı olsun meleğim,
Allah, hep yanında olsun,
Güzel yüzün hep gülsün meleğim.
Seni her şeyden daha çok seven,
Biricik aşkın KOCAN…
Seni çok seviyorum bebeğim…


·        Güzel gözlü sevgilim,
Güzel yüzlü meleğim,
Bugün bizim en güzel günümüz,
Bugün aşkımızın alevlendiği,
İkimizin bir olmaya yemin ettiği gün,
Evlilik yıldönümümüz kutlu olsun meleğim,
Seni şu hayattaki her şeyden daha çok seviyorum.


·        Yüreği de yüzü kadar güzel olan sevgilim;
Bugün aşkımızın doğduğu,
İlk kez gözlerimizin kesiştiği,
Kaderimizin bir yazıldığı,
En özel günümüz.
Bugün tanışma yıldönümümüz.
Bu özel günde,
Seni her şeyden daha çok sevdiğimi unutmaman dileğimle…


·        Hayatımın aşkı, meleğim,
Seni şu hayattaki her şeyden daha çok sevdiğimi bilmeni istiyorum.
Bugün yalnızca sıradan bir tanışma günü değil,
Bugün benim yeniden doğduğum,
Aşkına teslim olduğum gün.
Güllerden daha da güzel olan sevdiceğim,
Seni yeryüzündeki her şeyden daha da çok seviyorum.


·        Sevgililer günümüz, kutlu olsun meleğim;
Aşkımız daim olsun,
Kenetlenen ellerimiz,
Bir ömür boyunca ayrılmasın.
Aşkımız sonsuz olsun,
Seni çok seven eşin…
Biricik hayat arkadaşın,
Ruh eşin…
Kocan…




Çiçeklerden, daha da güzel kokan sevgilim;
Seni çok ama çok seviyorum.
Bir ömür boyu yanında olmam dileğimle…

Yorumlar