Whatsapp Durumları, Whatsapp Sözleri, En Güzel Whatsapp Durumları

en-güzel-whatsapp-durumlari

Bu yazımızda Whatsapp Durumları, Whatsapp Sözleri, En Güzel Whatsapp Durumları, whatsapp durum yazıları, whatsapp durum sözleri kategorileri yer almaktadır. Sizler için en güzel ve orjinal whatsapp durumları hazırladık sizlerde istediginiz ve beğendiginiz durum ve sözleri whatsapp durumları olarak kullanabilirsiniz isterseniz paylaşabilir ve arkadaşlarınızında beğendiği durum ve sözleri kullanabilmesini sağlayabilirsiniz iyi okumalar ve keyifli durum güncellemeleri dileriz.

Whatsapp DurumlarıWhatsapp SözleriEn Güzel Whatsapp Durumları

Sen benim en doğru yanlışım. Tövbesi olmayan günahımsın. Uzak duramadığım yasaklım, en açık ettiğim saklımsın. Sen başımdan giden aklım, severek çektiğim ahımsın.

Sen benim şarkımsın, herkesin dili dönmez.

Hiçbir harfi sensiz bir cümleye kurban etmedim.

Sen bile bilemezsin gülüşün ben de kaç bahar eder.

Sen yeter ki çocukluk yap. Gönlümde salıncağın hazır..

Sen benim ilk şiirim, ilk kavgam, sen benim 17 yaşımsın.

Sen benim gökyüzüne gönderdiğim duamın yeryüzündeki cevabısın.

Eş olan, aşka eştir. “Eş” değer, nefesten ötedir. Ötemde özüm var, özüm nefesin ötesinden ötedir.

Sesindeki huzuru kimse bilmesin. Kıskanırım.

Sen beni sev, geri kalan her şeyi ben hallederim.

Sımsıkı sarılalım, aramızdan rüzgâr bile geçmesin.

Ve sen ağlama. Gözlerin fazlasıyla güzel ağlamak için.

Bir dilek hakkım olsaydı, gittiğin her yer olabilmeyi dilerdim.

Herkesten kıskanacak kadar değil, herkesi kıskandıracak kadar sev.

İyi geceler canım derdin. Gecenin iyiliğinden çok, canın olma düşüncesi yeşerir dururdu içimde.

O yokken “hayır sevmiyorum, unuttum” deyip, onu görünce elin ayağın birbirine dolanıyorsa; aşıksın işte.

Gönlüme düştüğü günden beri o ateşi aşk bilirim. Lal olmuş dilime adını dolar. Beni sen, seni ben bilirim.

Ey sevgili. Biz seninle bir salkımın iki aşık üzümüyken, başka şişelerde şarap olmuşuz, başka hayallerde harap olmuşuz.

Önceden altını çizdiklerimin şimdi üstünü çizmekle meşgulüm.

Bizim şiir olduğumuz kalbe, kimse şair olamaz.

Hayatımızın en güzel yılları telefonu şarja takmakla geçip gidiyor.

Birinin seni hiç unutmamasını istiyosan, ondan borç al.

Beş kuruşluk insanların milyonluk tavırlarına hastayım.

Ben sana kendine gel diyorum. Bana gel demiyorum.

Ayrılık dayanılır gibi değil, değil mi?

İnsan kör ise güneşin suçu nedir?

Şarap olayım, şerefe kaldır beni.

Bi tanısan sende çok söversin.

Çiçek versem, kanar mısın?

Bazen sessiz kalmak, kırıldığını göstermenin en iyi yoludur.

Kime ne yaşattıysanız bir gün aynısını yaşamanız dileğiyle!

Bana kalbimdesin deme, bilirsin kalabalıkları sevmem.

Whatsapp DurumlarıWhatsapp SözleriEn Güzel Whatsapp Durumları

Aklımdan geçtin gittin, kim bilir yine kime gidiyordun. 

Oralarda benden yok bir düşünsen anlarsın. Buralarda senden çok var görsen şaşarsın.

Bu saatten sonra ben başkası için yazarım, sen kendin için okursun! 

Lafa gelince fena esersiniz, icraata gelince pamuk şekersiniz.

Bana şiir yaz diyorsun hoş güzel de, peki sen kaç harf edersin.

Yalnız olmak, yanlış kalpte olmaktan iyidir.

50 kuruşluk çikolatanın verdiği mutluluğu veremeyen insanlar var.

Her şeyi bilmene gerek yok haddini bil yeter.

Bazı insanları hayata baktığı pencereden, atmalı.

İki dakika insan ol desem zaman tutacak insanlar tanıyorum.

Öyle bir seveceksin ki, yüreğinden kimse ayıramayacak. Ve öyle birini seveceksin ki, seni gözleriyle bile aldatmayacak.

Mutlu olmak kimin umrunda, sen yanımda ol yeter.


Aşktan yana yaşadıklarımı bilseydin eğer, halen sevebiliyor oluşuma Aşık olurdun…

Belki denize ulaşır içimizdeki nehirler bir gün.

Gitmem diyenlerden öğrendik, yalnız kalmayı.

Yanımdayken bile sana doyamazken, nasıl anlatır ki sensizlik?

Seviyorsan uğraşacaksın, konuşacaksın gurur kimseyi mutlu etmez.

Çok sabırlı olabilirim ama sabrım bittiğinde limanı yakarım, gemiyi değil.

Şu sol tarafımı görüyor musun? Burası benim kalbim, seninse memleketin.

Ne zaman pişman olursun biliyor musun? Yarım bıraktığını, başkası tamamladığında.

Keşke hiç başlamasaydı desem, o muhteşem günlere ayıp edeceğim. İyi ki yaşandı desem, bu vedaya nasıl bir kılıf giydireceğim? Bilmiyorum.

4 yorum

Yazılar çok başarılı olmuş. Başarılı bir çalışma olmuş.

Harika bir yazı olmuş tam aradığım whatsapp durumları burda bulabildim teşşekür ederim.

Aradigim tarzda whatsapp durumlari var bu sitede elinize sağlik devamini bekliyorum.

Bu güzel sözler için teşşekürler aradığım ve bulamadıgım whatsapp durumları için durumları burda buldum sağolun..


EmoticonEmoticon