Whatsapp Mutluluk Sözleri Uzun, Sevgiliye, Mutluluk Sözleri

Whatsapp mutluluk sözleri içeriklerine ulaşabileceğiniz web sayfasıdır. Başta sevgiliye mutluluk sözleri bulabileceğiniz bunun dışında mutluluk sözleri uzun, kısa, kapak mutluluk sözleri içeriklerine ulaşabileceğiniz platform. Hemen ziyaret et.

Whatsapp Mutluluk Sözleri


Güzelliğin mutluluk değiL Düşüncelerimdeki Esrarengiz HayaLin, Sevgin ise düşüncelerimdeki Mutluluk örneğin…

Mutluluk Sadece Seni Sevmekle Değil! Mutluluk Senin HayaLinle Yarınlarıma, Güzel Gözlerinle geleceğime, isminle Hayatıma giren en güzel Duyguları Kalbime Kazıdığım bir Aşk Güftesi.

Seninle mutlu oldu bedenim seninle hayat buldu soğuk ellerim bir seni sevdim bebeğim mutluluk ikimizin herşeyim..

Mutlu Olmak için Bekleme hayat Kısa Mutlu Olmak için Hayata Pozitif Bak yeterLi.

EN Güzel Mutlulukları Diliyorum Sana En Güzel Sevgilerimi Yolluyorum Sana SeninLe Mutluyum Bunu Anla..

Mutluluklar seninle güzel seninle mutlulukları sevdim ben sen mutlu Ol Hep oLMasanda Severim Seni hep..

Nekadar Mutlu Olsamda Sonunda üzüleceğim biliyorum hayatın Sonu gelince Yeniden Mutlu olucağım Seni Görüceğim biLiyorum..

Bir Gülüşünle Bir Lafınla Mutlu OLmasını öğrendim Bu bendeki ben Değil Bendeki Sen Oldu Artık Seninle Mutluyum..

Kalbimde Bir Acı Mutluluk Sanki Yüreğimde Bir Sancı Sensiz Alamsız Mutluluklar Bana Acı veriyor o An! Hadi geL Mutluluklarıma Anlam Kat Canım.

Çok Mutlu Olma Sonunda üzüLürsün Küçük Mutlulukları biL yetinmeyi öğrenirsin sevgine sahip çık Mutlulukları öğretirsin.

Gözlerimi Sende Açtım Hayatı SevginLe Mutlu Olmuşum Sonunda Sevdiğimi bULmuŞum…

O kadar güzel bakıyorsunki bana mutlu oluyorum seninle o anda okadar güzel gülüyorsunki bana mutlulukları yaşatıyorsun o anda.


Sevgiliye Mutluluk Sözleri


Mutluluğu ihtiraslarda değil, kendi yüreğinizde arayın. Mutluluğun kaynağı dışımızda değil, içimizdedir.

Mutlulukların Mutlusu Sevgilerin Sevgisi Aşıkların Aşkı heycanların heycanı Ve Güzelliklerin GüzelliğiyLe GeLiyorum Sana Aç koLLarını bana.

Kalbimde Bir Acı Mutluluk Sanki Yüreğimde Bir Sancı Sensiz Alamsız Mutluluklar Bana Acı veriyor o An! Hadi geL Mutluluklarıma Anlam Kat Canım.

Bir insanın bu dünyada mutlu olabilmesi için sadece üç şeye ihtiyacı vardır: Sevecek birisi, yapacak bir şeyi ve umut ettiği bir şey.

Senin için bir Şarkı yazdım Mutluluklarımı Anlattım Her Mutluluğun içinde Adın ve Sevgin Vardı Bu şarkıyı Sadece Sana yazdım..

Kızgın olduğunuz her dakika, 60 saniye mutluluk kaybedersiniz.

Hayat Nekadar Acı Olsada güLmesini nekadar Dramatik Olsada Mutlu OLmasını biLiceksin…

Benim dertlerime derman olmanı istemedim,bana hiç yaşamadığım mutluluklar yaşatmanı istedim- Atilla Çiçek

Mutlu bir hayat olanaksızdır; insanın başarabileceği en iyi şey kahramanca bir hayattır. – Arthur Schopenhauer

Bahçelerinde lahana ekenler bizden üç veya dört kat mutludurlar. – Rabelais


Whatsapp mutluluk sözleri yazımızın sonuna geldiniz. Bunun haricinde birbirinden güzel sözlere ulaşmak için wpdurumlari.blogspot.com.tr bağlantımızı hemen ziyaret et.

Yorumlar