İtalyanca Aşk Sözleri 2020, İtalyanca Güzel Sözler

İtalyanca aşk sözleri 2020 yazımızda aşkımızı değişik dillerde dile getirebileceğiniz konumuza geldi sıra. İtalyanca güzel sözler sayesinde sevgiliye duyulan aşkı dile getirebileceksiniz.


italyanca aşk sözleri


Una rosa per ogni giorno che abbiamo passato insieme. - Beraber geçirdiğimiz her gün için bir kırmızı gül.

Perché lui è l’unica ragione del mio sorriso. ti amo amore mio – Çünkü o benim gülümseme için tek neden. Seni seviyorum aşkım!

Tı strapazzo tutto amore mıo, tı amo – Küçük aşkım, seni seviyorum

Da solo non mi basto stai con me. – Tek başıma kendime yetmiyorum benimle kal.

Amore mio ti amo da morire, sei entrato a far parte dei miei giorni come un petalo di una rosa delicata e profumata…   – Aşkım seni ölümüne seviyorum, narin ve güzel kokulu bir gül yaprağı günlerim artık parçasıdır…

Buongiorno Amore mio ti amo sopratutto   – Merhaba aşkım seni çok seviyorum

Sono fiera di te come sempre, ti amo più di tutto. – Her zaman, her şeyden daha çok seviyorum olarak seninle gurur duyuyorum.

Nessun tramonto supera lo splendore del tuo viso,nessuna stella brilla più dei tuoi occhi, nessuna luna avrà mai il tuo fascino misterioso e mai il sole splenderà più di te. - Hiçbir gün batımı senin yüzünün ihtişamını gölgede bırakmaz, hiçbir yıldız senin gözlerinden daha fazla parıldamaz, ay hiçbir zaman senin gizemli cazibene sahip olamayacak ve güneş asla senden daha çok ışık saçamayacak.

Ti amo   - Seni seviyorum

l’amo se niente piu’ mi da’ mi manca da spezzare il fiato.     – Onu artık bana bir şey vermese de seviorum, nefesim kesilcek kadar ozluyorum….

Mi manchi come l’aria che respiro   - İçime çektiğim hava gibi seni özledim

Sfortuna aI gioco ,fortune in amore.   - Kumarda kaybeden aşkta kazanır.

Ti penso sempre.     - Her zaman seni düşünüyorum.

Io ti appartengo e tu mi appartieni     - Ben sana âitim, sen de bana âitsin

All’orso paion belli i suoi orsacchiotti.   - Güzellik, bakanın gözündedir

In ogni sogno i tuoi occhi sono come poesia.   - Her rüyada şiir gibi gözlerin

Se vuoi ci amiamo adesso se vuoi. –  Eğer istersen simdi birbirimizi sevelim eğer istersen.

Buonanotte amore mio – İyi geceler aşkım

Come sei bella!    - Ne kadar da güzelsin!

Cara mia, ti voglio bene.   - Sevgilim, seni seviyorum.

Sei sempre nel mio cuore    - Her zaman kalbimdesin

Voglio baciarti   - Seni öpmek istiyorum

Voglio vederti stasera - Bu gece seni rüyamda görmek istiyorum.

Ti sognerò fino al giorno in cui chiuderò i miei occhi per sempre. - Gözlerimi sonsuza dek kapatacağım güne kadar seni göreceğim rüyalarımda.

Sfortuna al gioco ,fortune in amore. – Kumarda kaybeden aşkta kazanır.

Ti amerei per tutta la mia vita..   - Hayatımın sonuna kadar seni seveceğim.

Mi manchi    – Seni özledim

Se le stelle avessero un colore, sarebbe il colore che hanno i tuoi occhi. Ti voglio bene Piccolo/a mia. - Eğer yıldızların bir rengi olsaydı, senin gözlerinin renginde olurdu.Seni seviyorum küçüğüm benim.

Il nostro amore lo difenderò.    - Seni başkasıyla paylaşamam.

Non ti dimenticherò mai.  - Seni asla unutmayacağım.

Ti adoro cuore mio.    - Sana bayılıyorum canım

Yorumlar