Hayırlı Olsun Mesajları

hayirli-olsun-mesajlari

Bu yazımızda Hayırlı Olsun Mesajları, hayırlı olsun mesajları ev, hayırlı olsun mesajları araba, hayırlı olsun sözleri kategorileri yer almaktadır. Bir işyeri açmış yakınınıza veya liseden mezun olmuş cocugunuza en güzel hayırlı olsun mesajları burda. Sizde dilediginiz sözleri söyleyebilir ve tebrik edebilirsiniz.

Hayırlı Olsun Mesajları

İşte o an geldi dostlar artık seni alışverişte görecek, yeni işin hayırlı uğurlu ve bereketli olsun.

Bak bu mahallede bana rakip olma dostum demem tanımam dostum yeni işyerin hayırlı olsun. Allah bol kazançlar nasip etsin.

Hayır ve bereket Allah’tan olsun. Yeni çalışma alanın hayırlı olsun. Allah pişman etmesin.

Açmış olduğun bu iş yerinden hayırlı ve bol kazançlar kazanman dileğiyle yeni iş yerin hayırlı olsun.

Benim görüşümü almadan hiçbir iş yapma demiştim. ama sen iş yapmamış tutmuş iş yeri açmışsın. Hayırlı olsun.

Kazancınız bol ve bereketli, işiniz sağlam ve düzenli yeni iş yeriniz hayırlı uğurlu olsun Allah girmiş olduğunuz bu yolda utandırmasın.

Büyük insanlar olmadan büyük işler başarılamaz. Daha nice başarılı işlerde çalışman dolayısıyla yeni işin hayırlı olsun.

Sabahın ilk müşterisi senin olsun, kazancın hayırlı bereketli olsun, yeni işyerin hayırlı olsun.

Artık sende üniversiteli oldun, bakıyorum da kazanır kazanmaz üniversiteliler gibi davranmaya başladın, e tabi en doğal hakkın kardeşim hayırlı uğurlu olsun.


Hayırlı Olsun Mesajları

Çok bekledin ama sonunda emeğinin karşılığını aldın. İnşallah bundan sonra hiç sıkıntı çekmezsin hayırlı olsun.

Başarı basamaklarını bir bir çıkıyorsun, sana da bu yakışır bu gün atandığın bu görevinde sana başarılar dilerim.

Yeni atandığın görevinde başarılar dilerim. Allah utandırmasın.

Dostum bu evi almak için çok bekledin ama beklediğine de değdi. Allah borçlarını ödemede kolaylık versin, yeni evin neşeli olsun.

Allah gönlünüze göre versin, kredi borcunuz tez bitsin, Allah bizlere de nasip etsin. Yeni eviniz hayırlı olsun.

Duydum ki bir malikane almışsın hayırlı uğurlu olsun. Darısı bizlerin başına olsun

Gelen gideniniz eksik olmasın, en büyük meşgalen sürekli çay demlemek olsun, bizde çıktık geliyoruz bizim de çay hazır olsun.

Bu evi yaptırtmak için çok uğraştınız ama değdi gerçekten çok güzel bir ev  olmuş. Allah huzur içinde oturmak nasip etsin.

Yorumlar