Güzel Sözler

guzel-sozler(1)

Bu yazımızda Güzel Sözler, güzel aşk sözleri, anlamlı güzel sözler, güzel sözler 2017, güzel sözler kısa kategorileri yer almaktadır. En güzel anlarınızı güzel sözler ile taçlandırabilirsiniz bizde bu konu ile ilgili söz ve durumlar yazdık sizde isterseniz bu sözleri kullanabilir sosyal medyada paylaşabilirsiniz. Güzel Sözler birnevi bir arkadaşınızla dostlugunuzu pekiştirebilir veya sevgilinizle aranızdaki aşk gibi kuvvetli bağınızı güclendirebilirsiniz veya isterseniz ailenizde kırgın oldugunuz bir ferdi ile barışmak için bu sözleri kullanabilirsiniz keyifli okumalar dileriz.

Güzel Sözler

Hayatınıza ‘onsuz yaşayamam’ dediğiniz biri girip çıkmıştır mutlaka. Ne kadar büyük yalancıymışız meğer hepimiz yaşıyoruz hala.

Yarın öleceğimizi bilsek, tüm kırgınlıkları unuturuz; ama biz sonsuza kadar yaşayacakmış gibi kırıcı ve gururluyuz.

Kadınlar sözleriyle değil, gözleriyle konuşur aslında. Bu yüzden onları anlamak için dinlemek yetmez, izlemek gerek yalnızca.

Ruhunu kaybetmiş bir insanda yaşamın anlamını aramak ne saçma! Belki de yerin üstündeki cesetler, altındakilerden daha fazla…

Kadınları anlamak istiyorsanız bir saat açık havada durun. Ne alaka diyorsanız, zaten anlamayacaksınız en azından beyninize oksijen gitsin!

Mutlu olmayı yarına bırakmak, karşıya geçmek için nehrin durmasını beklemeye benzer ve bilirsin, o nehir asla durmaz.

Bu gece, seni üzen şeyleri düşünerek uyuma, bir gün, biriyle, daima mutlu olacağını düşünerek uyu. Çünkü mutlaka bir gün, biriyle, daima mutlu olacaksın.

Çocuklarınıza zengin olmayı değil, mutlu olmayı öğretin. Böylece, hayatları boyunca sahip oldukları şeylerin fiyatını değil, kıymetini bilirler.

Ben asla ağlamam deyip her gece yatağa yattığında aklına o gelip gözünden iki damla yaş süzülüyorsa eğer utançla işte o zaman âşıksın demektir…

Sen çare ararken, o bahane ararsa. Onun gibi sende vazgeçersin senden! Çünkü ikinizde birbirinizde olmayan şeyleri aramışsınızdır. Sen onda huzur, o sende kusur. Ve artık, aranacak bir şey kalmaz!

Kar taneleri ne güzel anlatıyor, birbirlerine zarar vermeden de yol almanın mümkün olduğunu.

Durgunsa ya da suskunsa insan, mutlak bir nedeni vardır. Suskunluğa aldanma, her şeyin bir zamanı var.

Ertelemek yaşamın mayasını kaçırır. Kızdıysan bağır, sevindiysen söyle, özlediysen arkasından koş.

Hayatımda edindiğim en büyük bilgi şudur: kendi kendine yardım etmeyi bilmeyene, kimse yardım edemez…

Hayatta daima gerçekleri savun! Takdir eden olmasa bile, vicdanına hesap vermekten kurtulursun.

Bir erkeğin yumruğundan daha serttir bir kadının son sözü. Çünkü biri dişlerini döker, diğeri düşlerini…

Mükemmel kişiyi aramaktan vazgeç. Tek ihtiyacın olan sana sahip olduğu için şanslı olduğunu düşünen biridir.

Bir yalan hangi amaçla söylenirse söylensin her zaman en kötü gerçekten daha kötüdür.

Para ve insan arasındaki karşılıklı ilişki şöyledir: insan paranın sahtesini yapar, para da insanın.

Üzülmeye değmez diyor dünya. Bırakıp gidenin de, gidip gelmeyenin de canı cehenneme!

Defolu bir ‘mal’ olduğunu fark ettim sonunda. Defolup gitmeseydin eğer, varamazdım farkına.

Kendini ne kadar büyük görürsen gör. Bende sadece gözümün gördüğü kadarsın. Ötesi yok.

Hayattaki en büyük zafer hiçbir zaman düşmemekte değil, her düştüğünde ayağa kalkmakta yatar.

Beni mahveden şey; bana yalan söylemiş olman değil, sana bir daha inanmayacak olmam…

Üstada sorarlar sevgi mi nefret mi diye, nefret diye cevap verir ve ekler; çünkü onun sahtesi olmaz.

İnsanların, senin hakkında ne düşündüklerini önemsemeyerek, ömrünü uzatabilirsin mesela.

Umudunu yitirme, şu hayatta bir şeyin bitişi, her zaman başka bir şeyin başlamasına sebep olmuştur.

Tembelliğin tadını bir kez aldınız mı ne kadar uğraşırsanız uğraşın sonsuza dek bırakamazsınız.

Sadece aptalların ciddiye alındığı bir dünyada yaşıyoruz. O halde ‘beni anlamıyorlar’ diye üzülmek.

Kalbi kırmaya tek bir söz yeter; ama kırılan kalbi tamir etmeye ne bir özür, ne de bir ömür yeter.

Sessizce çekip gidiyorum şimdi, sessiz ve kimliksiz, belki yine gelirim, sesime ses veren olursa bir gün…

Bir kuyudan her gün toprak çeker, her gün orayı kazar eşersen, sonunda arı duru suya ulaşırsın.

Aşkın en acımasız yanı; ağzından çıkmaya cesareti olmayan sözlerin, yürekte fırtınalar koparmasıdır.

Kime ne emanet ettiysek, ya kırdı, ya da kaybetti. Anladım ki emanete en güzel bakan Allah idi.


Güzel Sözler

Pişman değilim! Sadece dön bak arkana; ne için, nelerden vazgeçtin a neler dururken, sen neyi seçtin!

Söz sizin ağzınızda olduğu sürece, sizin esirinizdir. Söz ağzınızdan çıktıktan sonra, siz onun esiri olursunuz.

Ve… Bir gün herkes anlar, sevdiğinin kıymetini… Ama gidince, ama bitince, ama ölünce… Kısaca; iş işten geçince…

Her kadına sahip olmaya çalışan adam bir kadına hasret kalır! Bir kadına sahip olan adam; her kadını kendine hayran bırakır.

Bir insana tamamen güvendiğinizde iki sonuçtan birini elde edeceğiniz kesindir. Ya yaşam boyu dost, ya hayat boyu bir ders…

Birinin uykusundan önce ettiği duada yer almak, hayatta olabileceğin en güzel yerlerdendir. (iyi gecelere yaz bunu.

Mutlu insanlar; her şeyin en iyisine sahip olanlar değil, sahip olduklarını kaybetmeyecek kadar çok sevenlerdir…

Kime ok atmayı öğrettimse, bir gün beni nişan aldı.

Affetmek geçmişi değiştirmez ama geleceğin önünü açar.

Bazen gerçek duymaya ihtiyacımız olan son şeydir.

İnsanlar değişmez değişen tek şey şartlar ve çıkarlar.

İnsanlara güvenip yola çıkanlar yarı yolda kalırlar.

Bazı insanlar yağmuru hisseder, bazıları ise sadece ıslanır.

Susuyor olmam, acı çekmediğim anlamına gelmez.

Sende, ben, imkânsızlığı seviyorum; fakat asla ümitsizliği değil…

En anlamlı bakış, bir çift ıslak gözde saklıdır.

Anlamayanlar için dilimi, vefasızlar için yüreğimi yordum!

Unutamadığın kişi, daima senden uzakta olandır…

Herkes bir yaşam seçer ve seçtiği yaşamın bedelini öder…

Her insan, yapmadığı tüm iyiliklerden suçludur.

Hayal kurmazsan hayal kırıklığı da olmaz. Üzülmezsin işte.

İnsan en çok kaçtığı şeyden asla kurtulamıyor.

Ağaç ne kadar yüksek olursa olsun, yaprakları yine de yere düşer…

Hiç özlemiyor gibi davranmak, dünyanın en zor şeyi.

Hangi yaşta ölürsek ölelim, tamamlanmamış cümlelerimiz olacak.

Yanıltmasın seni masum bakışlar, bazılarını şeytan ayakta alkışlar.

Belki hiç bir şey yolunda gitmedi; ama hiçbir şey de beni yolumdan etmedi…

Belki yağmura da gerek kalmazdı, insanlar bu kadar kirli olmasaydı.

Bir insanın nasıl güldüğünden terbiyesini, neye güldüğünden akıl seviyesini anlarsın.

Mutluluğu herkesle paylaşabilirsin ama acıyı paylaştığın insanlar özeldir…

Paranla şeref kazanma, şerefinle para kazan ki; paran bittiğinde, şerefin de bitmesin…

Bazen en sıradan şeyler bile, doğru kişi ile birlikte yapıldığında sıra dışı olur.

Önüne çıkana engel dersen, takılıp düşersin; basamak dersen, bir basamak yükselirsin...

Her alışkanlık elimizi daha becerikli, aklımızı ise daha beceriksiz hale sokar.

Bir kadının kaderi; sevdiği adamın ihanetiyle, sevmediği adamın sadakati arasında çizilir…

Yaşadığın yeri cennet yapamadığın sürece kaçtığın her yer cehennemdir.

Yüreğinin gücü yetmiyorsa kırılan kalbi onarmaya, o zaman ne diye açıyorsun kalbini aşka…

Bu dünyadaki tek servet ailendir. Paradan ve kudretten daha önemlidir.

Seni bana sevdiren, elbette gönlüme de bir yol çizecektir. Yani demem o ki; takdiri ilahi.

Kuşkusuz en büyük ön yargı, etrafımızdaki herkesi insan sanmamızdır.

Aşk kaçmaktan çok kovalamak, görmekten çok özlemek, gitmekten çok beklemek, dokunma.

Biliyorum; yarınlarım dünden farksız. Hayat mı bana küstü, ben mi ona küstüm hatırlamıyorum; ama şu aralar fena dargınız.

Beni sev ya da benden nefret et, ikisi de benim yararıma; seversen hep kalbinde olurum, nefret edersen hep aklında.

Salak! Hala kalkmış soranlara ‘ben ayrıldım’ dersin diyor. Öldürdüğü yetmiyor ya, bir de intihar süsü vermeye çalışıyor.

Cevap veriyorum zamanla her şey geçer diyen akıllılara; geçen tek şey zamandır anlayan, anlatsın anlamayanlara.

Susarak kazandığın değeri, boş konuşarak harcama.

Aklımızdaki insan yanımızda olsa hepimiz mutlu olurduk.

Pahalı parfümleri bir kenara bırakın insan güven kokmalı…

Aynı dili değil, aynı duyguyu paylaşanlar anlaşabilir.

Sesini hatırlamıyorum bile; ama söyledikleri hala aklımda…

Cesareti olmayanın hep bir bahanesi vardır.

Bir şeyi kaybedeceğinizi anladığınız zaman çok seversiniz.

Yorumlar