Belalı Sözler

belali-sozler

Bu yazımızda Belalı Sözler, belalı sözler facebook, psikopat sözler kısa, belalı sözler kısa kategorileri yer almaktadır.

Belalı Sözler

Hiçbir bela yoktur ki, ondan daha baskını olmasın. Hz.Ebubekir

Çalışmak bizi şu üç beladan kurtarır; can sıkıntısı, kötü alışkanlıklar ve yoksulluk. Voltaire

Büyük musibetlere dayanabilmek için, büyük teselliler bulabilmelidir.

Belalara karşı dayanıklı durmak ve yıkılmamak, kahramanlıkların en büyüğüdür.

Sen geceyi bana bela ettin. Bense sana olan her şeye lanet ettim.

Ben gidip başıma belâlar aramışım o kalıp mevlâsını bulmuş. Atilla İlhan

Belalardan kurtulamayız, fakat hafifletebiliriz; ders olarak. Ali Suad

Akıllı, o kişidir ki, çekinilen belada dostların ölümünden ibret alır. Hz. Adem

Sabır bütün belaları gönül rahatlığıyla karşılamaktır. Ebu Said Arabi

Benim başımı belaya sokmak için önce kendimi beladan kurtarmam lazım.

Felaketlerin üstünde dimdik oturan insan, soylu ve cesurdur.

Hemen her zaman, felaketlerimizi kendi elimizle hazırlarız.Bela ve musibetler inince, sabrın hakikatleri zahir olur. Yahya Bin Muaz

Belalı Sözler

Kula bela gelmez Hak yazmadıkça, Hak bela yazmaz, kul azmadıkça.

Bela, yaradılışımızı takviye etmeye yarayan bir tılsımdır.

Bu ülkede dürüst olmak başa beladır. Ama o bela başımızın tacıdır.

Büyük belalar karşısında büyük cesaretler doğar.

Bir belaya ne kadar önem verirseniz, tesiri o kadar büyük olur.

Bilirsin ben belâ okuyamam, Allah selânı versin.

Gideceğin yere beni de götür, sorana başımın belası dersin.

Belaların en büyüğü; sarhoşluktur. T. Jefferson

Kazana yanaşırsan karası bulaşır. Kötüye bulaşırsan belası bulaşır.

Bela, kişinin sevdiklerinden gelir. ağır abi sözleri

Ateş, altını, bela cesur insanları dener.

Yorumlar