Atarlı Whatsapp Durumları

atarli-whatsapp-durumlari

Bu yazımızda Atarlı Whatsapp Durumları, Atarlı whatsapp sözleri, atarlı sözler, atarlı durumlar 2017 atarlı sözler kategorileri yer almaktadır. En kaliteli atarlı durumlar için wpdurumlari.blogspot.com.tr




Adına “sen” dediğim hayallerimin baharında, yaprak dökümüne şahit oldu harabe gönlüm…

Ne garip dimi sen beni sevmedin bende senden başkasını sevemedim.

Göz yaşlarımda saklıyorum seni, ondandır ağlayamamam.

Ben ölürsem, öldü demeyin; yoruldu gitti deyin.

Bilseydim enkaz altına kalacagımı gözlerini inşa edermiydim hayallerime.

Geleceksin diye, sol yanımı boş tutmuştum. Yazık.

Benim sana anlatacak kelimelerim bitti feda ettiğim gençliğim gibii..

Dudaklarım cezaevi, dilim gardiyan. İçimde müebbet yemiş hayallerim var.

Bırak Bu Acının Bir Kahramanı Olsun Adı BEN Sebebi SEN.

Atarlı Whatsapp Durumları

Hayallerim de seninle birlikte gitti!

Birde Hakkını Helal Et Derler Giderken.. Haram Ettikleri Hayattan Helallik İsterler…

İNSAN ne ederse kendine eder… ama sorsan suçlusu; ya HAYATTIR yada KADER.

Canı yakan hiçbir şey değildir.Çünkü o hiçbir şey değil hiçbir kimseydi…

Şairlerde bizim gibi aslında onlar yaşadıklarını kağıtlara, biz ise sokaklara döktük…

Bu Sefer Ağlamiyorum Anlattiğim Herseyden son Bulup Biteceksin.!

Papatyalar kadar saf ve temizdim Bende Herkes Gibi Bir zalimm sevdim .

Neye üzülsem bilemi yorum Senin icin kan ağlayan kalbimemi yoksa kanayan kollarımamı.

Biz içtiklerimizin değil sevdiklerimizin sarhoşuyuz…

Yine sensiz bir geceye elveda dedim…

3 Paralık İnsanlar İçin 200 Liralık Rakı İçilmez..!

Seni unutmak istediğim gün azrailin benim canını aldığı gündür.

Kendimi unutup sana Ağladım.

Önce insan ol sonra gel benim ol…

Beni kalbinden atabilirsin ama anılarım kalbinde tutsaklar.

Gidicegimiz yer belliyken : Bu kadar : .. “YALAN” Neden.

O Kadar Güzel Unutmuştumki Seni Hatırlamaya Kıyamadım.

Sevmediğim yollara, hep sevdiklerim için gittim…

Neye gülüyorsun dediler, hayatin bosluguna dedim.

Atarlı Whatsapp Durumları

Kimseye Göstermem Üzüntümü, Gündüz Gülerim, Geceleri Yalnız Ağlarım . . !

Belki Gelişin Göze Çarptı Ama Gidişine Başkaları Baktı..

Zamanla alışacaksın dediler ama alışacak zaman bulamadık.

Sonra anladım ki cenazeler ölenler için değil kalanlar içindi.

İçim yaniyor, dumanında boğulma…

Her Gecemde Seni Düşünürdüm,Ama Sen O Her Gecemi Bana Zehir Ettin.

En zoru da ne biliyor musun? Sen sevmeyi bense unutmayı başkalarından öğreneceğiz.

Geri Dön Desemde Masanın Üsünde Unutulmuş ÇAy BArdağı Gibiyim Artik…

Sensiz her gece üzülüyorum ama her gecenin sonu sabah biliyorum…

Sözler yetmez ki bu dakikadan sonra. Kader diyeceğim kendime. Sonra hayırlısı derim belki.

Neresinden vurulmuş diye sorarlarsa hayallerinden dersin!

Yüreğime Saplanmis Bir Kurşunsun Sen ömür boyu acitacaksin…

Bir sebeple, ölümü seçseydim bu kolay olurdu oysa bir sebeple, zor olanı seçtim yaşıyorum.

Yorumlar

  1. Yazık LAN !16 Mart 2017 09:31

    Geleceksin diye, sol yanımı boş tutmuştum. Yazık.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder