Sevgiliye Aşk Mektubu 2020, Uzun Aşk Mektupları

Sevgiliye aşk mektubu 2020 yazımızda sevgilinize uzun mektup yazmak için tüyolar verilmektedir. Aşk mektupları hazırlamak için bu sayfamızda aradığınızı bulabilirsiniz.


sevgiliye aşk mektubu


Sevgiliye Aşk Mektubu

Sevgilim; uzaklara gitmek istediğini söylüyorsun bana. Ama unutuyorsun ki sensiz bir yaşam, ölüm demek bana. Senin olmadığın bir zaman diliminde ne yapabilirim ki ben? Zaman durmaz mı benim için? Hayat, denilen yorucu şey, daha da anlamsız bir kabusa dönüşmez mi benim için?Sevgilim, uzaklara, çok ama çok uzaklara gitmek istediğini söylüyorsun ya bana? Beni de götürsen olmaz mı yanında? Soğuk gecelerde kime sarılırım da uyurum ben. Sensiz; zaman durmaz mı benim için?
Ölüm gibi gelmez mi sensizlik bana?
Gitme sevgilim, beni sensiz koyma. Beni; sensiz ve kimsesiz bırakma, sevdiceğim. Seni çok ama çok seviyorum, lütfen bırakma ellerimi sevdiceğim…

Seni çok seviyorum sevgilim. Seni, asla ama asla unutmayacak, yokluğunda nefes alamayacak kadar çok seviyorum seni. Sensiz olduğum dakikalar, inan geçmek bilmiyor bana. Ben; yeni güne senle uyanıyor; yeni günü seninle bırakıyorum. Seni çok ama çok seviyorum sevgilim. Seni; asla ve asla bırakmayacak, yokluğunda ölecek kadar çok seviyorum seni. Sensiz olduğum saniyeler bile geçmek bilmezken; söyle sevgilim. Ayrılalım demişsin bana son mektubunda. Beni çok özlediğini de yazmışsın ağlaya ağlaya. Söyle sevgilim; ben sensiz ne yapabilirim? Ölüm; gibi koymaz mı yokluğun bana? Sensiz bir hayatı ben, asla ve asla istemezken; sensizlik sonum olmaz mı sanıyorsun? Sevgilim; sen benim yaşama sebebim; yeni güne doğan güneşim, kardeşim, annem, babam oldun bana. Sen; benim her şeyimken nasıl unutayım ben seni. Lütfen; bir kez olsun dana ağzından ‘Ayrılalım’ sözü çıkmasın aşkım. Seni çok ama çok seviyorum bebeğim. Ne olur bırakma ellerimi…

İyi ki girdin hayatıma sevgilim. Senle tanıştığım günden beri, hayatıma renk geldi. Eskiden renksiz, sıradan, monoton ve acı ile dolu bir hayatım vardı benim. Sen; hayatıma girdiğin günden beri, her şey daha da güzel bir hale geldi. Artık; herkese çok ama çok iyi davranıyorum. Ailem başta olmak üzere tüm sevdiklerim; bendeki bu değişimi fark ediyor sevgilim. Seni çok ama çok seviyorum sevgilim. Sen, benim hayatıma doğan güneşimsin. Sen; benim ekmeğim, aşım, suyum ve yaşama sebebimsin. Sen, hayatıma girdiğin günden beri; her şey o kadar güzel ve eğlenceli ki sevgilim. Artık; herkesi çok ama çok seviyorum. Sokaktaki kedileri, köpekleri ve tüm hayvanları besliyor; onlara bile aşkla yaklaşıyorum.Sevgilim, sen bana tüm dünyayı hatta evreni sevmeyi bile öğrettin. Ben; seninle sevda nedir? aşk nedir? öğrendim. Sevgilim; hayatıma girdiğin için çok ama çok teşekkür ederim. Ne olur beni bırakma bir tanem…

Hayat bu ya sevgilim, bir gün ölürsem ya da senden ayrılmak zorunda kalırsam? Uzaklara ama çok uzaklara, bensiz olduğun bir yerlere gidersen; bil ki o gün ben de ölürüm. Yaşayan bir ölü olurum yokluğunda. Sensizlikle boğuşur dururum, ama dön demem. Sana dön diyemem sevgilim. Bilirsin; fazla gururluyumdur ben. Bir gün benden sıkılırsan ve gitmek istersen; bil ki ben de o gün ölürüm ama sana seni sevdiğimi ve öldüğümü söyleyemem sevgilim. Bebeğim, ruh eşim. İyi ki girdin hayatıma. Sensiz günleri hayal etmek, inan bir an olsun bile düşünmek istemiyorum. Sevgilim, ruh eşim. İyi ki girdin hayatıma. Bir gün gitmek istersen; inan ki ben de ölürüm ve sensiz yaşayamam. Seni çok ama çok seviyorum sevgilim. Ne olur bırakma ellerimi. Sensizlikle baş başa koyma beni. Sevgilim; bir gün yollarımız ayrılırsa. Unutma; sensiz ölürüm, yaşayamam bebeğim.

Yorumlar