Sevgiliye Hitaplar 2020, Sevgiliye Farklı Hitaplar

Sevgiliye hitaplar 2020 yazımızda sevgiliye hitap sözleri, sevgiliye hitap şekilleri, sevgiliye farklı hitaplar, sevgiliye söylenecek lakaplar, erkek sevgiliye hitap şekilleri gibi birçok kategoriyi içerisinde barındıran sözler ve mesajlar bulunmaktadır.



sevgiliye hitaplar



Sevgiliye Hitaplar


Dünyam.
Kalbimin sahibi.
Meleğim.
Eşim.
Ruh ikizim.
Herşeyim.
Velinimetim.
Kalbimin sahibi.
Güneşim.
Tektanem.
Birtanem.
Ömrüm.
Helalim.
Mutluluğum.
Ruh ikizim.
Papatyam.
Çiçeğim.
Tulum peynirim.

Neşe kaynağım.
Gülüm.
Balım.
Sevgilim.
Mucizem.
Yaşam kaynağım.
Son nefesim.
Aşk meleğim.
Tatlım.
Prensesim.
Canım.
Nur yüzlüm.
İlkbaharım.
Sonbaharım.
Gözümün nuru.
Ay parçam.
Erkeğim.
Kadınım.
Yol arkadaşım.
Huzurum.
Aşkısı.
Kara gözlüm.
Canımın kuzey kıbrısı ve yurt dışı temsilcisi.
Hislerimin kıta sahanlığı.
Kalbimin milli tarih konsepti.
Beynimin burgulu mikseri.
Ruh gemim, filikam, falakam.
Berivan’ım, gal kaplanım.
Tarantulam, zebram, mandam.
Yüreğimin balta girmemiş ormanları.
Tabiikim, elbettem, bilhassam, mutlakam.
Sevgi pınarım, sehvet selalem.
Gönül telimi titretenim.
Hayatımın en meşhur viyadüğü.
Soyulmuş sosisim, tombul salamım.
Tecilli markam, yat limanım.
Çıkan kısmımın özeti.
Gazım, elfrenim, depriyajım.
Karpatların maradonası’m.
Kurufasülyem, pilavım, soğanım, cacığım.
Cinnetim, cennetim, hayati meselem.
Tüm olanak ve olasılıklarım, stepne kaderim.
Kalbimin ihtiyaç heyeti.
Giriş’im, gelişme’m, sonuç’um.
Mutluluk cubuğum, stres yumağım.
Çarpım cetvelim, siyam ikizim.
Kuş cennetim, yaşama referansım.
Organ naklim, ruh sinemam.
Dünyadaki en şahane bölümüm.
Aklımın köşegeni, ruhumun poşeti.
Gecelik repom, fonum.
Şarj’ım, elle besleme’m, güc kaynagım.
Tez konum, bilirkişi raporum, mastırım.
Yapay tatlandırıcı’m, his efektim.
İmajım, decoder’im, rant’ım, trendim.
Ötem, berim, yanım, yörem, şuram, buram.
Ömrümün sponsoru, en hakiki bandrolum.
Mecburi hizmet’im,zaruri hezimetim.
Daha neyim olacaksın’ım.
Hep’im, hiç’im, iç’im..,

Yorumlar