Etkileyici Aşk Sözleri

etkileyici-ask-sozleri

Bu yazımızda Etkileyici Aşk Sözleri, etkileyici aşk sözleri kısa, etkileyici aşk sözleri facebook, etkileyici aşk sözleri uzun, etkileyici aşk sözleri 2017, etkileyici aşk sözleri tumblr, etkileyici aşk sözleri whatsapp kategorileri yer almaktadır.

Etkileyici Aşk Sözleri

Gözlerinle görmediğin ama sesini duyduğun, varlığıyla huzur bulduğun bir denizin yakınında yürümek gibidir uzaktan sevmek!

Deli bir viraneyim sokaklarında, ömrümü adamışım ismine. Ya benim olacaksın, ya da ben kendimden vazgeçeceğim bu sonbahar akşamında.

“Unuttum” dersin çevrendekilere; ama unutmadığını bir tek sen bilirsin. Aşk öyle bir şey işte, gitse bile unutamıyorsun yine

Öyle can alıcı bir gülüşün var ki; sanki güneşin merkezinden bir parça kopmuş, varlığımızın merkezine düşmüş. Öyle güzel, öyle cennet, öyle mucize ki

Ömrümün en virane sapağında denk geldi sana düşlerim, seni seven kalbim ve saçlarına vurulan gözlerim oldu en büyük suçlu.

Öperim dudaklarından gül kokulu yanaklarından her dem gözlerimin hapsindesin kalbimin tek sahibisin. Seni seviyorum. Hem de çok.

“Özledin mi beni” dedim. Sustu Nefesini en derinden aldi ve “Özlenmez mi” dedi.

Sahi neydi o kural! Sevince mi kaybediyorduk? Kaybedince mi seviyorduk?

Öyle içten ki, öyle yüreğimin en derininde ki yerin. Çıkarı yok. Çıkası yok. Çıkarasım yok.

Sert rüzgarlar karanlık geceleri severmiş, aynen benim seni sevdiğim gibi.

Umutlarının bittiği yerde düşlerine sarıl; düşlerini paylaşacak birini ararsan ben buradayım.

Sen benim yıldız kayarken tuttuğum dilek değil ezan okunurken ettiğim duamsın.

Güneşin buz tuttuğu yerde bir alev görürsen, bil ki o yalnız ve yalnız senin için yanan kalbimdir.

Şart mı dudaklarımla kal demem, Gözlerim çığlık çığlığa gitme diye haykırırken.

Bu dünyada her şey yalan bir tek gerçek senin inan, yolun sonu ölüm olsa vazgeçmem bu sevdadan.

Hayatın ağırlığını ve acısını tek bir sözcük unutturur bize: Aşk. Sophocles

Kalem olsa dünyadaki bütün ağaçlar ve bütün denizler mürekkep olsa senin şiirini yazamam yinede.

Eğer adına eşlik edecekse soyadım, Allah için ahirete kadar senindir sol yanım.

Yaptığım şakanın ardından gözlerimin içine bakıp “Aşk Olsun” dediğinde, “Keşke” demek için can atıyordum.

Benden seni seviyorum dememi bekleme sevgili. Biz de zikir sessiz çekilir.

Bir gün yanına geleceğim bir elimde gül bir elimde tabanca ile ya gülü alıp benim olursun ya tetiği çeker beni vurursun.

Benim şiirlerim çay kokar, düşlerim sade sen. Demlikte nefesin, bardakta gamzen.

Varlığınla başlayan bir günün yokluğunla bitmesine alışamadım. Aklımda olduğunun yarısı kadar yanımda olsaydın hiç sensiz kalmazdım.

Kalbim seni unutacak kadar adi ise ellerim onu parçalayacak kadar asildir.

Ona bakıp kıyamamak mı yoksa bakıp da doyamamak mı aşk?

Etkileyici Aşk Sözleri

Başını göğsüme yasladığında tek bir düşmanım vardır: Geçip giden zaman.

Seni benim kadar sevenler, sana benim kadar hasret kalsın.

Bizimkisi bir aşk hikayesi değildi. Aşktı bizimkisi, gerisi hikayeydi. Can Yücel

Ad koyunca büyüsü bozulur diye, isimsiz, izinsiz, içimden seviyorum seni.

Tekrar tekrar izlediğim filmler, dinlemekten asla bıkmadığım müzikler gibisin sevgilim. Seni üst üste milyon kere seviyorum.

O kadar güzelsin ki yüzüne bakamıyorum. Titriyor ellerim, ellerini tutamıyorum. Öylesine bağlanmışım ki sensiz duramıyorum.

Yum gözünü aç elini. Yüreğim senindir. İster cam kenarına koy, güneş alsın. İster can kenarına koy, hep sende kalsın.

Dünyada iki renk gül olsun, biri kırmızı diğeri beyaz. Sen beni unutursan kırmızılar solsun. Ben seni unutursam beyazlar kefenim olsun.

Ne demiş düşünür; aşkın gelişi. Aklın gidişidir.

Hala onun gözlerinin içinde aradığım mutluluklarım var benim.

Alın terimle sevdim seni. O yüzden haram bilmem.

Yağmur başladı. Gelse de ıslansak dediği biri olmalı insanın.

Mutlu olmak kimin umurunda, sen yanımda ol yeter.

Aşk, yüreklerden gökyüzüne değin uzanan ateşten bir merdivendir.

Bütün insanları sevebilirdim, sevmeye senden başlamasaydım.

Seni yıldızlara benzetiyorum onlar kadar etkileyici, çekici ve güzelsin. Ama aranızda tek fark var onlar milyonlarca sen bir tanesin.

Dünyan öyle bir kararsın ki, seni aydınlatan tek ışık gözlerim olsun Bir gün bir rüzgar eserse oralara.Benim sana olan sevgimi fısıldarsa kulağına unutma sende bana bir tutam sevgi yolla.

Çaresiz kalmışım bağlı bileğim, kahretsin sen yoksun, nasıl güleyim, ey benim hevesim, arzum, dileğim, yaşamak seninle, öl de öleyim.

Sen mi yazdın benim alın yazımı, sen mi çizdin benim yalnızlığımı, söyle bana seni kim değiştirdi, değiştirdin benim tüm yaşantımı, akşam olmadan güneş batmadan gel, gel beni yalnız bırakma, beni sensiz bırakma.

Adını gökyüzüne yazdım her sabah sende doğsun diye, yüreğini yüreğime yazdım canın yandığında benimle yansın diye, adını canım koydum sen öldüğünde bende öleyim diye.

İsterseniz Sevgiliye Uzun Mesajlar Konumuzuda Okuyabilirsiniz.

Yorumlar